Την 22-7-2009, διενεργήθηκε Μειοδοτικός Διαγωνισμός για την Συντήρηση της Κεντρικής Πλατείας του Δήμου μας προϋπολογισμού 37.038,31 Ευρώ, πλέον του ΦΠΑ, για διάρκεια ενός έτους.
Μεταξύ των όρων Δημοπράτησης, υπήρχε ένας απολύτως περιοριστικός και επί πλέον καταχρηστικός όρος, ότι δηλαδή, οι τυχόν συμμετέχοντες «……..πρέπει να έχουν προϋπηρεσία σε Δήμους».
Κατά την ημερομηνία Διεξαγωγής του Διαγωνισμού, εμφανίσθηκαν μόνο δύο ενδιαφερόμενοι, οι οποίοι στην ουσία ήταν «ένας», αφού επρόκειτο για ανδρόγυνο, και ο μεν σύζυγος, συμμετείχε με μορφή Εταιρείας, η δε σύζυγος, ως ατομική επιχείρηση, με την ίδια επαγγελματική διεύθυνση και οι δύο συμμετέχοντες.
Κατέστη λοιπόν, απολύτως σαφές, ότι η έλλειψη συμμετοχής ενδιαφερομένων, και μάλιστα για «εργασία» με υπερβολικά και εξωπραγματικά αυξημένο προϋπολογισμό μελέτης, οφείλετο στον όρο της ύπαρξης εκ μέρους του ενδιαφερόμενου, προϋπηρεσίας σε Δήμους, και ως εκ τούτου ήταν απόλυτα καταφανές, ότι η Προκήρυξη και η Δημοπράτηση «φωτογράφιζε» τον Μειοδότη.
Ευτυχώς, και οι δύο συμμετέχοντες, είχαν τυπικές ελλείψεις, στους Φακέλους προσφορών, και ως εκ τούτου, ο Διαγωνισμός, κρίθηκε άγονος.
-Κατά τη συνεδρίαση της Δημαρχιακής Επιτροπής, στην οποία ήρθε προς έγκριση το Πρακτικό Αξιολόγησης των προσφορών, και βάσει του οποίου είχε κριθεί άγονος ο Διαγωνισμός της 22-7-2009, το μέλος της Παράταξής μας, κ. Αθηνά Φαραζή, η οποία είναι και μέλος της Δημαρχιακής Επιτροπής, και Μέλος της Επιτροπής για την διεξαγωγή Δημοπρασιών και αξιολόγησης Προσφορών, στην τοποθέτησή της, επεσήμανε, ότι τόσο η Τεχνική Μελέτη, είναι εξόχως και εξωπραγματικά διογκωμένη, όσο και οι όροι Δημοπράτησης, ειδικά ως προς την προϋπόθεση «ύπαρξης προϋπηρεσίας σε Δήμους», είναι καταχρηστικός και φωτογραφίζει τον υποψήφιο «ΜΕΙΟΔΟΤΗ».
Πρότεινε λοιπόν, να τροποποιηθούν οι όροι, να απαλειφθεί ο όρος αυτός, και με το δεδομένο, ότι ο προϋπολογισμός, είναι εξαιρετικά αυξημένος, πιθανότατα, θα υπάρχουν πολλοί ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι,, οι οποίο θα δώσουν μεγάλη έκπτωση, προς όφελος του Δήμου μας, και γνώμονας δικός μας, όπως επεσήμανε, πρέπει να είναι μόνο το συμφέρον του Δήμου.
Η πρόταση της κ. Φαραζή, δεν έγινε δεκτή από τα άλλα μέλη της Δημαρχιακής Επιτροπής, και έτσι, η επαναδημοπράτηση, ορίσθηκε για την 11-8-09.
Την ημέρα της Δημοπράτησης της 11-8-098, εμφανίσθηκε μόνο η μία από τους δύο ενδιαφερόμενους της 22-7-09, η οποία είχε και την προηγούμενη φορά υποβάλλει φάκελο με τυπικές ελλείψεις. Δηλαδή αντί των δύο –ανδρόγυνο-υπήρχε μία και μόνο προσφορά.
Η κ. Φαραζή επανέλαβε, ότι ο Διαγωνισμός, πρέπει να κηρυχθεί άγονος, διότι υπάρχει μόνο ΜΙΑ προσφορά, ένας ενδιαφερόμενος, οι όροι Δημοπράτησης, είναι «φωτογραφικοί», επανέλαβε ότι η ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ, δεν ανταποκρίνεται σε πραγματικά μεγέθη, υπάρχει μεγάλο περιθώριο έκπτωσης λόγω του αυξημένου προϋπολογισμού, ενώ επίσης επεσήμανε, ότι, η ημερομηνία της 11 Αυγούστου, είναι απαγορευτική, και η όλη διαδικασία είναι ακυρώσιμη, αφού σύμφωνα και με τον Κανονισμό Προμηθειών Δημοσίου, ΠΔ 118/2007 αρ. 10, παρ. 6 «Κατά το χρονικό διάστημα από 5έως 20 Αυγούστου, δεν προκηρύσσονται και δεν διενεργούνται διαγωνισμοί. Επίσης, κατά το ίδιο διάστημα, δεν ορίζεται ημερομηνία παραλαβής και αποσφράγισης φακέλων»
Παρόλα αυτά, και παρά την αντίθετη γνώμη της δικής μας Δημοτικής Συμβούλου, τα άλλα δύο μέλη της Επιτροπής αξιολόγησης, κατακύρωσαν τον διαγωνισμό στην μία και μόνο υποψήφια , έναντι του ποσού 37.038,31 πλέον του ΦΠΑ.
Ο Δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή, επιμελώς φροντίζουν, να διοχετεύουν κάθε έργο, εργασία, δημοπρασία, είτε μικρό είτε μεγάλο, σε συγκεκριμένους αποδέκτες, για ευνόητους βέβαια λόγους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου